Вести

Весић: Ђилас преко својих медија линчује свакога ко му се супротстави

Говорећи о најновијем састанку власти и опозиције на ФПН-у, заменик градоначелника Београда Горан Весић рекао је "да се јуче очигледно нису разумели" јер је опозиција дошла како би причала о томе како да се уређују медији, уместо представљања кандидата на политичким листама, што је предвиђено као тема од стране организатора скупа.

Ми смо дошли спремни да причамо о томе, јер правила представљања кандидата постоје одавно и, с обзиром на то да се друштво мења, сигурно је да нешто треба променити, унапредити, дорадити, прецизирати. Међутим, опозиција је дошла како би говорила о медијима и о њиховом уређивању. Дошли су да би говорили како да се политичке странке договоре око извештавања медија током кампање. Ово је невероватно, али је онда јасно како они схватају медије: они су средство за њихову политику, а не важан део друштва, рекао је Весић.

Подсећа на Ђиласово трговање секундама док је био градоначелник, што је класичан сукоб интереса, а онда се, како каже, јуче испоставило да је Ђилас јако важан фактор у уређивању телевизије Н1.

Након јучерашње лажне вести коју је ова телевизија објавила, Сергеј Трифуновић је преко Твитера тражио од Ђиласа да разговара са Југославом Ћосићем. Дакле, Трифуновић је открио да је Ђилас шеф на овој телевизији, рекао је заменик градоначелника, додајући да је ово доказ да Ђилас уређује и програм, одлучује о томе ко ће да се појави на овој телевизији и све ово служи искључиво интересима његове политике.

Весић је рекао и да Трифуновић јавно оптужује Ђиласа да је купио све опозиционе медије и то је тачно.

Контролисао је све медије док је био на власти, а данас опозицијом управља као некада државом и то управљање спроводи кроз медије. Преко медија линчује своје политичке савезнике и то је јуче урадио. Дакле, ако неко покуша да му се супротстави, добије харангу на Н1 и то је нешто што показује како Ђилас разуме политику - или куповина, или линч, рекао је заменик градоначелника. Истиче да је Трифуновић, иако његов политички противник, кроз серију Твитова успео је да разоткрије Ђиласа и то како он функционише.

Ђилас као робове држи људе из опозиције и онда је јасно зашто жели да уђе у бојкот - нема странку! Он има само паре, док други имају странке. А ако ови који имају странке не уђу у Скупштину, онда нема пара од државе, а Ђилас својим ситним парама може да их држи. Ђилас не зна да направи странку, он зна само да је купи и то тако функционише, рекао је заменик градоначелника.

Ђиласу су медији неопходни како би преко њих нападао сваког ко се усуди да каже да је ауто-пут "Милош Велики" добар, рекао је Весић.

Весић је рекао да је Зоран Живковић на састанку јуче рекао да ниједан новинар у Србији не ради добро свој посао.

Рекао је да би требало да усвојимо правила по којима ће новинари радити. Када смо га питали како ми, као политичке странке, можемо то да урадимо, Живковић је одговорио "зар се они (новинари) нешто питају", рекао је Весић.

На састанку је, каже, опозицији највећи проблем било отварање ауто-пута "Милош Велики", тачније сама чињеница да је отворен, али и питање зашто је Вучић био на свечаности.

Питао сам их што они нису направили ауто-пут, а да јесу, они би га и отворили. Тадић се сликао када је довео "Фиат", што је и у реду, а сликао се и после када је почео да се производи нови модел "фиата". Ђилас се сликао на Мосту на Ади за београдске изборе. То је тада било у реду, а сада се инсистира на томе да се Вучић не појављује у јавности, да му се забрани. То је невероватно, рекао је Весић.

Весић је рекао да Ђиласа интересују РЕМ и Јавни сервис само како би правио паре. И цео протест га такође занима само како би правио новац.

РЕМ је важан јер Н1 незаконито емитује програм у Србији, јер није регистрован, односно - имају студио у Београду, а воде се као страна телевизија, чиме не плаћају порез овде. Зато им треба РЕМ, објашњава Весић.

 

Постављене шине, саобраћај у Карађорђевој од 1. септембра

Постављање трамвајских шина у Карађорђевој улици је завршено, радови се одвијају по плану и аутомобилски и трамвајски саобраћај ће кроз ту улицу почети да се одвија 1. септембра, изјавио је Весић.

“Како смо обећали грађанима, Карађорђева улица биће проходна за трамвајски и аутомобилски саобраћај од првог септембра”, рекао је Весић и додао да ће се после тог рока наставити са преосталим радовима на уређењу тротоара и околног терена, као и Савског кеја који ће бити уређен до јануара 2020. године.

"Управо смо завршили полагање трамвајских шина и изградњу стубова контактне мреже, а у наредних десет дана полажемо камене коцке у трамвајске баштице и завршавамо изградњу друге коловозне траке", рекао је Весић.

Весић је додао да ће наредног викенда, у суботу на недељу, бити потпуно заустављен саобраћај у Карађорђевој улици како би се извело завршно асфалтирање.

"Биће то први пут од почетка радова да ће саобраћај бити заустављен потпуно и зато је изабран викенд, а завршно асфалтирање значи да су радови готови јер се то ради на крају", рекао је Весић и објаснио да ће после завршног асфалтирања бити урађена хоризонтална сигнализација, те да ће Карађорђева бити спремна за саобраћај.

Навео је да је у оквиру реконструкције те улице, дужине 682 метра, изграђена нова трамвајска пруга и контактна мрежа до окретнице код Калемегдана.

Како је додао, трамвајска пруга је непосредно иза Бранковог моста померена ка реци Сави чиме се добија више простора за пешачки саобраћај уз постојеће објекте.

"Возила ће користити по једну саобраћајну траку са обе стране трамвајске баштице. Трасу трамваја ће користити и возила за јавни превоз путника ради убрзања протока саобраћаја, уз остваривање максималне безбедности свих учесника у саобраћају", појаснио је заменик градоначелника.

Навео је да је у зони зграде Капетаније изграђена ниша за путничке аутобусе одакле ће се превозити путници са туристичких бродова, од пристаништа ка центру града.

"Савски кеј ће бити уређен на делу од Бранковог моста до краја Бетон хале на површини од око један хектар. Биће уређене зелене парковске површине и пешачке стазе, постављено дечије игралиште, док ће бициклистичка стаза дуж целог потеза бити ширине од 2,5 до 3,5 метра и представљаће део бициклистичког коридора Дорћол-Ада Циганлија", рекао је Весић.

Навео је да ће на Савском кеју бити формиран травњак и посађена нова стабла, жбуње и украсно биље, као и урбани мобилијар, те да ће за потребе наводњавања и одвођења отпадних и атмосферских вода бити постављено више од 2.000 метара инфраструктурних водова.

Весић је додао да радове чија је вредност 854,3 милиона динара за реконструкцију Карађорђеве улице и уређење Савског кеја финансира Град Београд.

 

 

Извор: Танјуг/ТВ Пинк